Odpowiedzi

2010-03-13T14:25:24+01:00
Ogromne straty w ludności
powodzie
straty materoalne
degradacja ekosystemów naturalnych
erozja wybrzeży
2010-03-13T14:26:16+01:00
A) skutki w środowisku przyrodniczym: erozja wybrzeży i późniejsza sedymentacja osadów na lądzie b) skutki w życiu i gospodarce człowieka: ofiary w ludziach, straty materialne, zniszczenie infrastruktury Powódź: środowisku przyrodniczym: degradacja ekosystemów naturalnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:37:07+01:00
* zalanie wodą obszarów na terenie, po którym przeszła fala
* śmierć ludzi, zwierząt
* niszczenie gospodarstw, domostw
* erozja wybrzeży
* straty materialne