Odpowiedzi

2009-10-24T19:42:21+02:00
Lód - woda w stanie stałym
lud - grupa ludzi, tłum

Dzisiaj stopił się lód na rzece. Lud wziął udział w wyborach.

zamek - forteca, mieszkanie króla
zamek - suwak np. w kurtce

Zbójcy najechali na zamek. Zaciął mi się zamek w bluzie.

pokój - pomieszczenie w mieszkaniu
pokój - brak chaosu, spokój

Na świecie panuje pokój. Mój pokój jest posprzątany.

bal - duża zabawa
bal - obcięty fragment drzewa

Idąc przez las potknąłem się o bal. Wczoraj w szkole był wielki bal.

cis - drzewo
cis - dźwięk c podwyższony o połowę

Piękny ten najstarszy cis w Polsce. Zagraliśmy dźwięki h i cis.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T19:45:31+02:00
Zamek-budowla,częśc ubioru,urządzenie
róża-imię,kwiat
golf-auto,elment garderoby,dyscyplina sportu
maluch-samochód,określenie małaego dziecka

W Polsce znajduje się zamek np.w malborku.
Nowakowie dali swojej córeczce na imię Róża.
Ania założyła czerwony golf
Mój dziadek miał kiedys malucha(fiat126p)

8 3 8