Odpowiedzi

2010-03-13T14:34:59+01:00
Panie Boze!
jestem Tobie wdzieczna za dar którym jest przyjaźń. nie wszyscy mają przyjaciół.jednak ja proszę Cie, aby wszyscy ludzie mieli przyjaciela..



to co masz u góry napisane jest źle to jest dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:43:41+01:00
Kochany Jezus, to ty odważyłeś i zdecydowałeś się umrzeć za nasze grzechy na krzyżu. O, dzięki Ci za to. Teraz ja potrzebuję Twojej odwagi. Pomóż mi ją w sobie rozwinąć. Wiele jest sytuacji z których nie potrafimy "wyjść". Zastraszanie czy nawet błache klasówki. Pomóż mi wstawiać się za innych w ich obronie i natchnąć mnie odwagą bym nie bała się już sprawdzianów.
Co raz bardziej uświadamiam sobie jak Bóg w moim życiu jest ważny. Jezu, pomóż mi być przyjacielem Boga i innych ludzi, którzy mnie potrzebują. Za wszystkie łaski, dzięki ci Panie.
Amen.

1 5 1