Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T14:51:31+01:00
Bo I skład podała Kredka ,a drugi skład to
Katarzyna Wosik- Helena
Paweł Kutny- Arllond
Krzysztof Weber- reżyser
Marian Bodziony- Max


Byłam dzisiaj na spektaklu i powiem tyle ze ja i moja klasa była zachwycona. Tez szukałam informacji o recenzji ale wszedzie głucho ;(. Mimo wszystko, według mnie było super;) Szczególne spotkanie z aktorami, genialne;)

wystawia to narodowy teatr edukacji im Adama Mickiewicza. reżyserem jest Krzysztof Weder scenograf i kostiumy Iwona Weder opracowanie muzyczne Konrad Podolski
aktorzy
Marta Kościelak-H elena
Kamil Drabik-Arllo nd
Łukasz Kucula-reży ser
Daniel Śmiałek-Ma x
Spektakl wykorzystał źródłą literackie np."Pieśń o Rolańdzie" Don Hihot"
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:16:07+01:00
Spektakl pt. "W poszukiwaniu Graala" opowiada o tajemniczym Graalu i szukaniu tego, co w życiu najcenniejsze- miłości.
Występ robił ogólne dobre wrażenie. Szczególnie zafascynował mnie innowacyjny, niepowtarzalny temat. Gra aktorska, stroje i podkład muzyczny niezwykle wpływały na emocje widza.
Nowatorskie pokazanie rzeczywistości skłania do refleksji i przemyśleń na temat swojej egzystencji.
Spektakl wywiera ogromne wrażenie i ukazuje najważniejsze momenty życia. Dodatkowo nawołuje do zatrzymania się w tym szaleńczym tempie codzienności i spojrzenia za siebie, bo często w tej pogoni można zgubić coś ważnego. Występ porusza prawdziwe problemy dotykające nas wszystkich oraz pokazuje, że mamy ograniczony czas by naprawić swoje błędy.
Moim zdaniem spektakl godny jest obejrzenia.
5 4 5