Odpowiedzi

2010-03-13T14:35:26+01:00
Serdecznie zapraszamy na wieczór poetycki z Wisławą Szymborską dnia 21.03.10 roku w ośrodku kultury . Bedą przeprowadzone konkursy oraz krotka rozmowa z wielką poetka . Zapraszamy chętnych
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:36:53+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców na wieczór poezji z Wisławą Szymborską. Spotkanie z Noblistką odbędzie się 15 marca o godz. 17.00 w Gminnym Ośrodku Kultury.

Organizatorzy
5 3 5