Odpowiedzi

2010-03-13T14:37:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
3CaCl2 + 2H3PO4---->Ca3(PO)4 + 6HCl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:38:26+01:00
3CaCl2 + 2H3PO4 -----> 6HCl + Ca3(PO4)2