Ćwiczenia do biologi PUls życia kl 1 gim str. 84
SSAKI
Dokończ zdania używając nazw zwierząt podanych poniżej.

słoń, kangur,dziobak

Organizm który:
a)rodzi młode to ________
b)jest owodniowcemt to_________
c)należy do łożyskowców to _________
d)karmi młode mlekiem to __________
e)opiekuje się potomstwem to ________

2

Odpowiedzi

2010-03-13T14:39:40+01:00
A)kangur
b)dziobak
c)dziobak
d)słoń
e)kangur
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:42:37+01:00
a) kangur, słoń, dziobak b) dziobak c) słoń d) słoń e)słoń, kangur, dziobak
3 2 3