Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:40:43+01:00
Boże, pobłogosław moich rodziców
za trud wychowania mnie i znoszenia moich kaprysów,
za wszystkie chwile zwątpienia i wszystkie dni, w których wspierali mnie i martwili się o mnie. daj im łaskę świętą i swoje błogosławieństwo, Panie Jezu.
8 4 8
2010-03-13T14:42:22+01:00
Dziekuje ci panie za to że dałeś mi rodziców, którzy mają do mnie cierpliwość i wspierają mnie w trudnych dla mnie chwilach
10 3 10