Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:42:05+01:00
CHARAKTERYSTYCZNE CECHY PARKÓW NARODOWYCH:
-zajmują przynajmniej 1hektar,
-na ich terenie rządzi przyroda,
-na ich terenie znajdziemy obszary pod ścisłą ochroną gdzie nie wolno wejść człowiekowi,
-na ich terenie żyją unikatowe i zagrożone zwierzęta oraz rosną unikatowe rośliny,
-nie wolno na ich terenie zbaczać ze szlaków.



Mam nadzieję,że pomogłam:)
2010-03-13T14:42:36+01:00
1.bory sosnowe
2.dużo drzew
3.pełno zieleni
4.dużo zwierząt
5.leśniki
4 1 4
2010-03-13T14:43:24+01:00
Parki narodowe-to obszary na których chroniona jest cała przyroda,jej wartości krajobrazowe,a nierzadko historyczno-kulturalne.W ich obrębie wyróżniamy rezerwaty ścisłe.
Ochrona gatunkowa wprowadzona jest w celuzachowania gatunków dzikich zwierząt i roślin dziko rosnących,zagrożonych w swym bycie.
2 4 2