Odpowiedzi

2009-10-24T19:46:37+02:00
Wezwał-os.2, t.....r.męski,dokonany
1 5 1
2009-10-24T19:50:09+02:00
Wezwał - os.3, l.poj, t.oznaj. r. m., dk .
zapłacenia - ?
wypowiedział - os.3,l.poj,t.oznaj.,r.m, dk
ruszyły - os.3,l.mn . ,t.oznaj . , r.nmos , ndk
pozostali - os.3 , l.mn , t.oznaj. , r.mos. , dk
pokonałby - os.3 , l.poj. ,t.przyp. r. m. -
zdradził - os.3 , l.poj. , t.oznaj , r.m. , dk
przywłaszczył - os.3, l.poj, t.oznaj , r.m . dk
zabił - jw .
powrócił - jw
odniósł - jw
przywieźli - os.3, l.mn , t.oznaj , r.mos , dk
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T19:50:45+02:00
Wezwał- 2.os l.poj oznajmujacy ndkn
zapłacenia os--- l ------ oznajmujący ndkn
ruszyły 3.os l.mn oznajmujący dkn
pozostali 3.os l.mn oznajmujący dkn
pokonałby 3.od l.poj przypuszczający ndkn
zdradził 3.os l.poj oznajmujący dkn
przywłaszyczył 3 .os l. poj oznajmujący dkn
zabił 3.os l.poj oznajumjący dkn
powrócił 3.os l poj oznajumący dkn
odniósł 3.os l.poj oznajmuący dkn
przywiaźli 3.os l.mn oznajumący dkn
4 1 4