Odpowiedzi

2010-03-13T14:49:40+01:00
Nie przepisuję przykładów, od razu rozwiązania:

a)4+16=20
b)36 (najpierw sumujemy, później do kwadratu)
c)125-27=98
d)8
e)48(najpierw potęgowanie)
f)144
g)-36
h)36
i)1/25
j)-1/25
k)1/25
l)8/27
m)-27/8
n)1+4=5
o)2/3
p)-108
r)6
s)1/2
t)2
u)3
w)12
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:50:52+01:00
A)
=4+16=20
b)
=6²=36
c)
=125-27=98
d)
=2³=8
e)
=3*16=48
f)
=12²=144
g)
=-36
h)
=36
i)
=1/25
j)
=-1/25
k)
=1/25
l)
=8/27
m)
=-27/8 = -3 całe i 3/8
n)
=1+4=5
o)
=4/9
p)
=4* (-1/27)=-4/27
r)
=6
s)
=⅕
t)
=2
u)
=3
w)
=4*3=12

:o)
moje jest dobrze
2 3 2
2010-03-13T15:07:08+01:00
A)4+16=20
b)6 kwadrat=36
c)125-27=98
d)2 do sześcianu=8
e)3*16=48
f)12 kwadrat=144
g)-36
h)36
i)-25
j)25
k)25

tyle umiem xD
1 1 1