Odpowiedzi

2010-03-13T14:48:05+01:00
Oczy wielkie, wyłupiasate
Nos szpiczaty jak marchewa
Brwi czarne i kszaczaste
Uszy małe jak ma Ewa

Nogi długie jak droga
Ramiona jak u shreka
Mina zawsze sroga
Brzuch wielki jak beka
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T14:48:29+01:00
Jestem blondyką, nie farbowaną!
Twarz mam pyzatą ale zadbaną!
Uwielbiam śpiewać, pięknie to robię,
Inne talenty też kryję w sobie!
Potrafię tańczyć, i grać na flecie,
Choć wy to wszystko zapewne wiecie!
Lubię też szkołę, kocham się uczyć,
I słodyczami lubię się tuczyć,
Śpię bardzo krótko! I szybko wstaje!
Każdemu, co dzień wiele rad daje,
Świetnie się uczę, choć nie dam odpisać!
By mnie poderwać, się musisz popisać!
Kiedy mnie wkurzysz "pokażę kła"
Lecz w gruncie rzeczy nie jestem zła!
2 1 2