Odpowiedzi

2010-03-13T14:52:59+01:00
Chodziło o Estonię, Rzeczpospolitą Polska, Czechosłowację, Litwę, Łotwę, Finlandia ,Austria , Węgry, SHS-Królestwo Serbów, Chorwatów, Słoweńców - 9 państw powstałych w wyniku wyzwolenia, rozpadu lub połączenia
.


licze na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:59:57+01:00
Zamieszanie panujące wewnątrz kraju pozwoliło na odzyskanie niepodległości przez Finlandię, oraz republiki bałtyckie. Do Rumunii przyłączono Besarabię. Na krótki okres powstały państwa na Kaukazie, takie jak: Gruzja, Armenia i Azerbejdżan.
Rzeczpospolitą Polska, Czechosłowację, Litwę, Łotwę, Estonię, Finlandię, Austrię, Węgry, SHS-Królestwo Serbów, Chorwatów, Słoweńców - 9 państw powstałych w wyniku wyzwolenia, rozpadu lub połączenia.
Czyli:
Rzeczpospolita Polska, Czechosłowacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Austria, Węgry, Gruzja (nie jestem pewna co do ostatniego)