Odpowiedzi

2009-10-24T19:50:36+02:00
Jest to zmarznięta odmrożona skóra od lodu.Można to leczyć maściami lub róznymi okładami
5 2 5
2009-10-24T19:50:40+02:00
Odmrozenia sa to zamrozone lub bardzo przemarzniete konczyn objawy siny kolor, niruchomosc isc do lekarza
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T20:20:25+02:00
Odmrożenie – uszkodzenie skóry, powstające w wyniku działania na nią niskiej temperatury. Miejsca szczególnie narażone na odmrożenie to: nos, uszy, policzki oraz palce rąk i stóp.
Przyczyną odmrożenia części ciała jest najczęściej przechłodzenie całego organizmu.
Pierwsza pomoc w przypadku odmrożenia polega na możliwie szybkim przywróceniu krążenia w miejscu odmrożenia. Kiedyś zalecano w tym celu nacieranie śniegiem. Jednak dużo lepsze efekty daje jednak ogrzewanie za pomocą kąpieli lub okładów o coraz wyższej temperaturze.
8 4 8