Odpowiedzi

  • keta
  • Początkujący
2010-03-13T15:00:36+01:00
1.wizyta w domu przyszłego męża
2.wspólne spotkanie obojga rodziców
3.ustanie daty ślubu
4.załatwianie spraw kościelnych
5.szukanie lokalu weselnego
5.szukanie zespołu
6.zamawianie kateringu
7.strój[suknia panny młodej]
8 lista gości
9.zaproszenia
10.przygotowanie sali do uroczystości
11.Dzień ślubu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:42:47+01:00
1.wizyta w domu przyszłego męża
2.wspólne spotkanie obojga rodziców i zaręczyny
3.ustanie daty ślubu
4.załatwianie spraw kościelnych
5. zakup obrączek
6.poproszenie świadków
7.szukanie lokalu weselnego
8.szukanie zespołu
9.zamawianie kateringu
10.Kamerzysta i fotograf
11. samochód
12.zakup stroju
13. lista gości
14.wybranie zaproszeń
15.zaproszenie gości
16.przygotowanie sali do uroczystości
17.Fryzjer i kosmetyczka
18.ubranie samochodu
19.Dzień ślubu
2010-03-13T15:59:41+01:00
1. Wizyta u przyszłego męża.
2. Przyjazd rodziców obu stron.
3. Przedstawienie przyszłych małżonków rodzicom.
4. Ustalanie terminu ślubu.
5. Załatwianie spraw związanych ze ślubem ( cywilny i kościelny )
6. Ustalenie miejsca, w którym odbędzie się wesele.
7. Załatwianie spraw związanych z zespołem muzycznym,kateringiem, pojazdem oraz miejscem podróży poślubnej.
8. Zakup strojów ślubnych ( garnitur i suknia )
9. Ustalenie gości, oraz przygotowanie zaproszeń.
10. Ostatnie przygotowania do ślubu i wesela.
11. Ślub.
12. Wyjazd w podróż poślubną.