Odczytaj na mapie w aatlasie informacje o jednym z oznaczonych okręgów przemysłowych.
Nazwa okręgu.....................................................................
Miasta................................................................................
Surowce mineralne...................................................................
gałezie przemysłu.....................................................................
2. Oblicz odległoś w kilometrach( w lini prostej) między Moskwą a Władwostokiem. Skorzystaj z mapy w atlasie geograficznym. POMOCCY DAJE NAJ JAK KTOŚ WIE JAK TO PIERWSZE ZROBIC TEŻ DOSTANIE NAJ
POMOCCCY Z GÓRY DZIĘKI> KTO TO ROZWIĄŻE DOSTANIE TEŻ PREZENCIK :))))))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:10:35+01:00
Nazwa okręgu : ROW <Rybnicki Okręg Węglowy>
Miasta : Rybnik
Surowce mineralne : Kopalnie węgla kamiennego oraz rud cynku
i ołowiu.Elektrownia cieplna. Huta żelaza. Huta cynku i ołowiu.
Gałęzie przemysłu : Przemysł maszynowy. Przemysł środków transportu. Przemysł chemiczny. Przemysł włókienniczy i odzieżowy. Przemysł spożywczy.
Nie mam mapki geograficznej ): więc sorki ale tylko pierwsze zadanie... .
PoZdRaWiAm :*:*

2 5 2
2010-03-13T17:35:56+01:00
1 zadNazwa Okręgu:Staropolski Okręg Przemysłowy(SOP)
Miasta:Radom,Pionki,Kielce,Ostrowiec Swiętokrzyski,Ćmielów,Ożarów,Opoczno,Starachowice
Surowce mineralne:wapń,siarka,żelazo,węgiel drzewny,miedz,ołów
Gałęzie przemysłu:wydobywczy ,przetwórczy,spożywczy,środków transportu,chemiczny,ciężki,metalurgiczny
2zad za mało danych do tego zad
1 5 1