Odpowiedzi

2010-03-13T14:57:45+01:00
Sprawują rządy w danym państwie. Ustanawiają prawaa i mają swoich poddanych.
1 5 1
  • qgow
  • Początkujący
2010-03-13T14:58:07+01:00
Królowie zajmują się władaniem państwa oraz uczestnictwie w różnych wojnach.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:58:36+01:00
Król pełni bardzo ważną rolę w swoim państwie. Jest jego reprezentantem, pilnuje porządku i wprowadza nowe reformy.
1 5 1