Skala mapy Odległość na mapie Odległość rzeczyw...
1:700 000 10 cm ...........

1:5 000 000 .......... 1000 km


proszę pomocy!!!!!! :*:* dziękuję tam w 1 gdzie kropki trzeba wpisac odl. rzeczywistą a w 2 gdzie kropki trzeba wpisać odl. na mapie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:02:15+01:00
Skala mapy Odległość na mapie Odległość rzeczyw...
1:700 000 10 cm ...........
a) 1: 700 000 cm
1: 700 0m
1: 7km
wiec : 10 cm na mapie to: 10*7= 70 km w terenie
1:5 000 000 .......... 1000 km
1: 5 000 000cm
1: 5 000 0m
1 : 50km
wiec: 1000/50 = 20cm na mapie

jezeli pomoglem daj Naj ;)
1 5 1
2010-03-13T15:02:24+01:00
A) 1:700 000 10 cm= ...70km...
10cm* 700 000= 7 000 000cm=70 000m= 70km

b)1:5 000 000 ...20cm...= 1000 km
1000km=1 000 000m= 100 000 000cm

100 000 000cm : 5 000 000= 20cm