Odpowiedzi

2010-03-13T15:04:31+01:00
Myśle ze nie da się tego policzyć więc to jest d brak rozwiązania...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:06:50+01:00
X+2y=1
2x-y=-3

x=1-2y
2x-y=-3

x=1-2y
2(1-2y)-y=-3

x=1-2y
2-4y-y=-3

x=1-2y
-5y=-5

x=1-2y
y=1

x=1-2*1=-1


x=-1
y=1

a. jedno rozwiązanie
1 5 1
2010-03-13T15:12:05+01:00
Odpowiedź a)
x+2y=1 /*(-2)
2x-y=-3

(-2x) - 4y=-2
2x-y=-3
-------------------
-5y=-5 /:(-5)
y=1

x+2y=1 /-2y
x=1-2y
x=1-2*1
x=1-2=-1

spr.
-1+2*1=-1+2=1
2*(-1)-1=-2-1=-3