Odpowiedzi

2010-03-13T15:05:46+01:00
A) o 32 protonach w jądrze,

German

b) posiadającego 4 powłoki elektronowe,

np. Brom

c) posiadającego 12 elektronów,

Magnez

d) posiadającego 2 elektrony walencyjne,

np. Wapń

e) leżącego w grupie 17 i okresie 3.

Chlor
1 1 1
2010-03-13T15:06:15+01:00
A) siarka
b)potas
c)węgiel
d)cynk
e)chlor
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:06:35+01:00
A) german
b) dowolny pierwiastek, który leży w 4 okresie czyli to może być np. miedź
c) magnez
d) każdy pierwiastek leżący w drugiej grupie np. wapń
e) chlor
1 1 1