Przetłumacz na język polski:
Перемешать две столовые ложки сливочного масла, два желтка, две чайные ложки меда. (jo powinno być)
Добавить 2 стакана горячего молока. Пить 2 раза в день.

proszę o dobre tłumaczenie :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:11:04+01:00
Wymieszać dwie łyżki masła, dwa żółtka, dwie łyżki miodu. Dodaj 2 szklanki gorącego mleka. Pij 2 razy dziennie.

to jest z Białoruskiego (czy jak) :D
życze smacznego :D
2010-03-13T15:11:29+01:00
Перемешать две столовые ложки сливочного масла, два желтка, две чайные ложки меда. - Oznacza : Wymieszać dwie łyżki masła, dwa żółtka, dwie łyżki miodu.

Добавить 2 стакана горячего молока. Пить 2 раза в день.- Oznacza : Dodać 2 szklanki gorącego mleka. Pij 2 razy dziennie.