Odpowiedzi

2009-10-24T20:03:18+02:00
200:100%=2 osoby-1%
60%*2=120 -mężczyżni którzy odeszli
10%* 2=20
120+20=140
200-140=60
odp.kontynuowało 60 osób
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T20:04:59+02:00
200- wszyscy uczestnicy
200*0,70- mężczyźni
200-200*0,70- kobiety

200*0,70= 140 - mężczyźni I dzień
200-140=60 - kobiety I dzień

140-60%= 56- mężczyźni II dzień
60-10%= 54 - kobiety ---||---

56+54=110- razem uczestnicy II dnia
Odp Drugiego dnia w kursie brało udział 110 osób.