1)Planując wyprawę należy wybrać mapę, która z odpowiednią dokładnością pokazuję interesujący nas obszar. Która skala obrazuje teren najdokładniej ?
a) 1:100 000
b)acm-500 km
c)1:30 000 000
d)1:2 000 000

2) na zakończenie obozu zakupiono nagrody m.in kalkulatory. Jeżeli kalkulatory przeznaczone dla uczniów taniały pieciokrotnie o 20 % to kupujący :
a) otrzymali je za darmo
b)zapłacili mniej niz 1/3 początkowej ceny
c)zapłacili więcej niż 1/4 poczatkowej ceny
d)zapłacili około 2/5 ceny początkowej

3

Odpowiedzi

2010-03-13T15:17:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:19:43+01:00
1 - a)
2)

cena poczatkowa ; 100 zl
1) obnizka ; 80zl
2) - 64
3) - 51,2
4) - 40,94
5) - 32,768

daj naj ;)
2010-03-13T15:24:54+01:00