Przyporządkuj struktury układu nerwowego do funkcji , za która odpowiadają(mogą sie powtórzyć):

A) Kora mózgowa

B) Międzymózgowie

C) Śródmózgowie

D ) Móżdżek

E) Rdzeń przedłużony

F) Rdzeń kręgowy

z

1.Utrzymanie równowagi ciała.

2.Termoregulacja.

3.Odczuwanie głodu.

4.Kontrola odruchu połykania.

5.Sterowanie ruchami dowolnymi.

6.Rozumienie słyszanych słów.

7.Popęd płciowy.

8. Koordynacja ruchów gałki ocznej.

9. Odruch chwytny noworodka.

prosze o odp..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:18:21+01:00
1) f
2)a
3)d
4)c
5)e

6)a
7)d

8)b
9)c
4 1 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T15:41:34+01:00
Zad1
f

zad2
a

zad3
d

zad4
c

zad5
e

zad6
a

zad7
d

zad8
b
zad9
c

prawdopodobnie
4 2 4