z książki Ten Obcy:
wyobraź sobie że jesteś psychologiem który udziela porady uli i jej tacie. co im doradzisz?
BANK SFORMUŁOWAŃ
rada:
postarajcie się...
zwróćcie uwagę....
na pewno pomoże...
spróbujcie w przyszłości....
zwracanie się do Uli i jej taty:
powinien pan szczegolnie zadbać o to, by...
możesz postarać się być bardziej(jaka?)

2

Odpowiedzi

2009-10-24T20:13:41+02:00
Moja rada powinien pan szczegolnie zadbać o to, bypańska córka była szczęsliwa
możesz postarać się być bardziej wyrozumiał dla twego ojca on naprawdę Cię kocha.
też mam tę lekturę>>:D
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T20:18:51+02:00
Postarajcie się państwo przede wszystkim spędzać dużo więcej czasu i rozmawiać ze sobą. To pomoże wam w nawiązaniu lepszego kontaktu i znajomością o sobie.Pan powinien zwracać się do Uli z czułością,powinien pan poświęcić więcej czasu uli niż pracy moim zdaniem jesteście naprawde ładną rodziną tylko więcej czułości. :)
25 4 25