Odpowiedzi

2010-03-13T15:33:54+01:00
Odważny jak lew
wysoki jak brzoza
zwinny jak wiewiórka
szybki jak pantera
19 3 19
2010-03-13T15:34:01+01:00
Dumny jak paw
uparty jak osioł
pracowity jak mrówka
odważny jak lew
sprytny jak lis

15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:34:52+01:00
Mądry jak sowa
chytry jak lis
sprytny jak lis
wysoki jak żyrafa
odważny jak lew
dumny jak paw
skrada się jak kot
12 3 12