Odpowiedzi

2010-03-13T15:51:43+01:00
-hałas,
-deficyt wody,
-gromadzenie wielkich ilości odpadów oraz problemy z ich składowanniem
-przestępczość i ptologia,
-korki na ulicach,
-brak miejsc parkingowych,
zanieczyszczenia powietrza, gleby,
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:54:02+01:00
Halas
deficyt wody
gromadzenie wielkich ilosci odpadow
przestepczosc i ptologia
korki na ulicach
brak miejsca na parkingu
zanieczyszczenie powietrza i gleby
3 3 3