Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:39:30+01:00
A=45m
b=40m

P=ab
P=45*40=1800m²

Ob=2a+2b
Ob=2*45+2*40=90+80=170m

170-4,5=165,5m - należy kupić tyle siatki.

Jak coś to pisz na prv. :)

2 5 2
2010-03-13T15:43:38+01:00
A=45m
b=40m
P=a*b
P=45*40=1800m²

2*40+2*45-4,5 = 165,5 m

0dp.Powierzchnia tej siatki wynosi 1800m². Należy kupić 165,5m siatki.
2010-03-13T16:03:49+01:00
Powierzchnia działki to 45m x 40m = 1800m²
2 x (45 + 40) - 4,5 = 2 x 85 - 4,5 = 170 - 4,5 = 165,5m
Należy kupić 165,5 metrów siatki