Odpowiedzi

2010-03-13T15:40:16+01:00
To jest życie Boże w nas .
2010-03-13T15:41:21+01:00
Jest to laska chrustusa ar darmo danyprzez ktory bog obdarza nas swoim zyciem wlanym prze ducha swietego do naszej duszy by ja uleczyc z grzechu i uswiecic (jest to zycie boze w nas)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:43:37+01:00
W teologii chrześcijańskiej dar Boga, przyznany człowiekowi w sposób nie związany z żadną zasługą, który uzdalnia człowieka do osiągnięcia świętości. To dar jedności Boga i człowieka.