Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T15:46:35+01:00
Je voudrais j'habite a la campagne. C'est le silence et le calme la bas. Permettre se promener beaucoup, regarder la nature et se bronzer a la ete. Sur la campagne je peux reposer que le carillon et les gents. Je voudrais avoir le jardin et cultiver les fleurs, les legumes et les fruits. La campagne est manufique.

Chciałabym mieszkać na wsi. Tam jest spokój i cisza. Można spacerować, oglądać przyrodę i opalać się latem. Na wsi mogę odpocząć od hałasu i ludzi. Chciałabym mieć ogród i hodować w nim kwiaty, warzywa i owoce. Wieś jest cudowna.
2 1 2
2010-03-13T15:47:11+01:00
Chciałabym mieszkać na wsi ponieważ na wsi jest lepiej jest mniejszy ruch jest dużo zwirząt można się bawić w różne zabawy
2 1 2
2010-03-13T15:48:06+01:00
Wolę mieszkać na wsi ponieważ jest tam świeże powietrze. Dodatkowo jest cisza i spokój.

Ich ziehe vor weil eine Frischluft dort ist auf dem Lande zu leben. Extra sind die Stille und die Ruhe.
2 1 2