Odpowiedzi

2010-03-13T15:53:08+01:00
Mugł jesc ciepłe posiłki.
Mógł brobić się pszed dziką zwierzyną.
MIał w nocy żródło światła i ciepła.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T15:54:25+01:00
Hej :)


Gdyby nie było ognia, nie byłoby dla nas dzisiaj możliwe życie. Właśnie dzięki ogniu człowiek może zjeść, ogrzać się... Ogień jest także potrzebny do przemysłu, elektroniki, wykonywania innych rzeczy ;]. Więc trudno jest sobie wyobrazić dzisiejsze życie bez niego.


dasz naj? :)
5 3 5
2010-03-13T15:56:17+01:00
Człowiek stał sie bardziej samodzielniejszy
bardzo mu sie to przydalo w przyszlym zyciu
byla to obrona przed dzikimi zwierzetami
4 3 4