Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:01:09+01:00
A)x+3,52=12,41
x=12,41-3,52
x=8,89

b)y-17,3=92,2
y=92,2+17,3
y=109,5

c)2,5*t=7,5 |/2,5
t=3


d)z:1,1=7 |*1,1
z=7,7
2010-03-13T16:02:12+01:00
A)x+3,52=12,41

x=-3,52+12,41

x=8,89/:1

x=8,89
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T16:05:23+01:00
A)x+3,52=12,41 | -3,52
x= 8,89
b)y-17,3=92,2 |+17,3
y=109,5
c)2,5*t=7,5 |2,5
t=3
d)z:1,1=7 |*1,1
z=7,7

proszę ;p