Odpowiedzi

2010-03-13T16:12:02+01:00
Świat był bez życia.
Ludzie popełniali dużo grzechów.
Wzajemnie by nie wierzyli w Boga.•••
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:12:25+01:00
Według mnie gdyby Jezus się nie narodził do tej pory wielu ludzi byoby poganami lub ateistami. Ludzie więc cieszyliby się życiem doczesnym,żyjąc według własnych upodobań i nie myśląc o żadnej karze po śmierci, ponieważ nie wierzyliby w życie wieczne.
1 5 1
2010-03-13T17:04:17+01:00
Jezus złożył swe doskonałe ludzkie życie na ofiarę okupu za grzeszne potomstwo Adama aby w przyszlosci uwolnić nas od smierci i grzesznego postępowania. Gdyby nie przyszedł na ziemie jako człowiek nie mogłoby sie to stac.

Jezus przejawiał rowniez przymioty jakimi odznacza sie Bóg ponieważ jest jego synem.
Dał nam wzor jak mamy postępować.
1 5 1