Odpowiedzi

2010-03-13T16:06:10+01:00
Jakie nowe poglądy głosili myśliciele oświecenia ?

Myśliciele oświecenia poddawali krytyce absolutyzm królewski oraz przywileje szlachty i duchowieństwa, twierdząc, że są one niezgodne z rozumem.
dajj najj
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:07:56+01:00
1. Wszyscy ludzie są równi.
2. Bogaci powinni pomagać biednym.
3. Najważniejsza w życiu jest nauka.
4. Cywilizacja jest siłą niszczącą.
5. Człowiek powinien żyć w zgodzie z naturą.
6. Trzeba walczyć z ciemnotą i zabobonami.
16 4 16