Odpowiedzi

2010-03-13T16:05:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:06:42+01:00
P = U*I
U = P/I
U= 100W / 0,5A = 200V

R = U/I
R = 200V/ 0,5 A = 400 omów
2010-03-13T16:12:58+01:00
R równa sie U dzielić na I
R równa sie P dzielic na I i dzielić to na I

P RÓWNA SIE 100W
I równa się 0,5A

R równa sie 200AW dzielić na o,5A
R równa się 400 omów

SORY ZE NIE PISAŁAM ZNAKAMI ALE ZEPSUŁ MI SIĘ KOMP I NA KUZYNKI LAPTOPIE TROCHĘ NIE UMIE SIĘ OBSŁUGIWAĆ POZDRAWIAM