Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:07:35+01:00
Drodzy mieszkancy !
Niedlugo, w naszym miescie odbedzie sie przedstawienie pt: ,, Za późno'. Odbedzie sie ono w naszym teatrze o godz 14 w sobote. Dla naszego miast bedzie to ogromne wydarzenie, poniewaz zagraja w nim najslawniejsi aktorzy m.in Malgorzata Kozuchowska i Borys Szyc. Po spektalku bedzie mozna cos zjesc w jednej z naszych sal przygototowanych specjalnie na ta uroczystosc. Gwarantuje, że ten dzien zapamietamy na dlugo !
Burmistrz/ Prezydent

do wyboru xd.
;)
2010-03-13T16:08:26+01:00
Zaproszenie!
Zapraszam serdecznie wszystkich mieszkańców miasteczka na przedstawienie pod tytułem "Za późno".
Odbędzie się 15 marca o godzinie 18.00 w szkole.
Przedstawienie będzie wykonywane przez uczniów szkoły.
Z góry dziękujemy za przybycie i gorąco przepraszamy za wszystkie niedociągnięcia, gdyż jesteśmy tylko ludźmi a wszyscy maja prawo się pomylić.

Z poważaniem:
dyrektor szkoły,
rada pedagogiczna,
aktorzy.

Do zobaczenia na przedstawieniu.




Jeśli masz jakieś pytanie to napisz na gg
7657966
2010-03-13T16:09:28+01:00
ZAPROSZENIE
Drodzy Obywatele!
Serdecznie zapraszamy na przedstawienie pt. "Za późno", które odbędzie się 15 marca 2010 roku o godz. 14:00 w Teatrze Wielkim w Warszawie. Gwarantujemy super zabawę i chwil pełnych napięcia. Zbierzmy się jak najliczniej.
Z wyrazami szacunku,
Organizatorzy