Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T20:35:41+02:00
A= v/t
v= 212-140=72 km/h
t= 2s
a= 72 km/h : 2s=36 m/s2
2 1 2
2009-10-24T20:46:29+02:00
Dane Szukane
7=2s a=?
V1=140km/h
V2=212km/h
V2-V1-v
212-140=72
V=72km/h=72*1000/3600=20m/s
a=v/t
a=m/s/s=m/s*1/s=m/s2
a=20/2
a=10m/s2

2 5 2
2009-10-24T21:08:52+02:00
WIęc tak odejmij V2 od V1 i wyjdzie ci 72km/h podel to przez 3.6 i wtedy ci wyjdzie wynik w metrach na sekunde kwadrat 20m/s2

V2-V1 = 212km/h - 140km/h = 72km/h
72km/h : 3,6 = 20m/s2
20m/s2 : 2 = 10m/s2
a=10m/s2
1 5 1