Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:07:49+01:00
Post pozwala nam zastanowić sie nad naszym życiem, coś zmienić by lepiej przygotować się na święta Wielkiej Nocy
2010-03-13T16:08:12+01:00
Daje nam chwilę zastanowienia nad naszymi błędami i powinniśmy go dobrze wykorzystać. Należy się także zastanowić co zmienić aby w naszym codziennym życiu było mniej zła. Post jest to czas pokory
2010-03-13T16:10:54+01:00
Post ukazuje nam co przeżywał Jezus będąc na pustyni. W tym okresie każdy chce coś zjeść, ale niem możemy się dać skusić, musimy wytrwać tak jak Jezus wytrwał i nie dał się skusić.