Proszę aby ktoś kto dobry jest z Angielskiego opisze mi psa-zdjęcie poniżej. Trzeba takie wiadomosci w nim zawrzeć: Jak ma na imię, ile ma lat, jak wygląda, czego potrzebuję, co lubi, i jaki jest?

Proszę pomóżcie mam to na poniedziałek..;(

3

Odpowiedzi

2010-03-13T16:17:11+01:00
My dog name is Saba. He is 5 years old. Saba has a fluffy, beige color twisted hair and long ears. Saba likes to go out for walks and play around with me. It needs a lot of interest. Saba is very funny and happy dog.

moj pies ma na imie saba. ma 5 lat.(jak ma inaczej to to zmien). saba ma puszystą, kreconą siersc koloru bezowego. saba lubi wychodzic na spacecvery i bawic sie ze mną. potrzebuje zaineteresowania. saba jest bardzo zabawnym i szczesliwym pieskiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:25:15+01:00
To jest po angielsku:
It is Saba. He has five years and he isn't a big dog. Saba has the thick curly fur of the brown colour. He needs everyday washing and combing. Three times per day he must consume something, but only in paucities, on account of his structure. Saba likes to play with people, as well as around... with cats. He is also very calm, patient, vigilant and friendly for other.
A to co przetłumaczyłam na powyżej:
To jest Saba. Ma pięć lat i nie jest dużym psem. Saba ma gęste kręcone futro koloru brązowego. Saba potrzebuje codziennego mycia i czesania. Trzy razy dziennie musi coś zjeść, ale tylko w małych ilościach, ze względu na jego budowę. Saba bardzo lubi się bawić z ludźmi, a także z ... kotami. Jest także bardzo spokojny, cierpliwy, czujny i przyjazny dla innych.
p.s. nie wiem dokładnie czy to jest dobrze
2010-03-13T17:14:09+01:00
This is Saba. Saba is a dog. Saba is two years.
It is brown and is not a smooth coat.
I need constant care and must go out for a walk at three hours a day, but not at night, from eight in the morning, the twenty-evening.
She loved all the toys, of all people, and food for dogs named: Pedigree.
It is playful, friendly, and high.

czyli:

To jest Saba. Saba to pies. Saba ma dwa lata.
Jest brązowa i ma nie gładką sierść.
Potrzebuję stałej opieki i musi wychodzic na spacer co trzy godzin dziennie, tylko nie w nocy, od ósmej rano, do dwudziestej wieczorem.

Niewiedziałam jak sa loczki więc napisałam że ma niegładką sierść.

xD