Odpowiedzi

2010-03-13T16:18:28+01:00
Plusy :

Możliwość rozwijania swojej wiedzy.
Możliwość otrzymania odpowiedzi na swoje zadania.
Możliwość zawarcia nowych znajomości

Minusy :

Wiele zadań dodajemy oczekując gotowej odpowiedzi i nie próbujemy rozwiązać go sami.
Wiele osób dodaje byle jakie odpowiedzi by tylko zdobyć punkty.
2010-03-13T16:22:45+01:00
+
Szybkie otrzymywanie odpowiedzi (średnio 2 godziny)
Konkursy z nagrodami
- Częsty spam
- Brak segregacji (Zadania z matematyki często są w muzyce)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:34:20+01:00
Plusy zadane.pl:
+ Można się rozwijać.
+ Można sprawdzić swoją wiedzę.
+ Można poznawać nowe znajomości.
+ Można udowodnić, że naprawdę jest się dobrym w nauce.
+ Rozwiązując zadania uczymy się.
+ Gdy mamy problrm z jakimś zadaniem i nie możemy go rozwiązać to szybko możemy poprosić kogoś o odpowiedź.
Minusy:
- Niektórzy użytkownicy zamiast czegoś się nauczyć, poproszą o rozwiązanie.
- Prosząc o napisanie wypracowań nie rozwijamy się.