Odpowiedzi

2010-03-13T16:20:20+01:00
Zaproszenie
Mamu zaszczyt zaprosić
Szanownego Pana Burmistrza miasta i gminy Polkowice
pana Jana Kowalskiego
na bal szóstoklasisty który odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 1
18.06.10 r. o godzinie 16.00
Samorząd Uczniowski Program uroczystości:
1. Rozpoczęcie balu
2. Zabawy dla najmłodszych
3. Przemowa Pana Burmistrza
4. Poczęstunek
5. Koncert zespołu "Polkowitz"
6. Zakończenie balu
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:23:32+01:00
Serdecznie zapraszamy burmistrza miasta oraz gminy Polkowic na bal szóstoklasisty, który odbędzie się 18.06.2010r. o godzinie 16:00 w [ dodaj sobie tu szkołę do jakiej chodzisz ] na sali gimnastycznej. Uczniowie szkoły przygotowali dla gości i rodziców smaczny poczęstunek i rozrywkę. Serdecznie zaprasza Samorząd Szkoły Podstawowej [ i tu nazwa tej szkoły ]

Mam nadzieje, że pomogłam. Pozdrawiam.
3 3 3
2010-03-13T16:24:00+01:00
Mamy zaszczyt zaprosic Pana Jana Mączke na Bal Szóstoklasisty, który odbędzie się 18.06.2010r o godz.17 w naszej szkole podstawowej nr 67 w Kociołkach przy ul. Koczkowej 18. Ostatni bal w szkole rozpoczniemy polonezem, później odbędą się liczne konkursy i atrakcje oraz szalona zabawa!

Serdecznie zapraszamy
Uczniowie klasy VIa
1 4 1