Odpowiedzi

2010-03-13T16:19:45+01:00

ms=300*15/100=45g

mw=300-45=255

255-50=205

cp=4500/250=18%
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T16:22:56+01:00
Dane;
mr₂=300g-50g=250g
ms=300*150/100=37,5g

Szukane
Cp=?

Wzór na stężenie procentowe;
Cp=ms/mr*100%

Obliczenia;
Cp=45g/250g *100%=18%

Odp;masa substancji rozpuszczonej po odparowaniu wody nie zmieniła się


W 100 % to zadanie jest dobrze ;)
8 4 8