Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:23:47+01:00
Znaczenie gospodarcze:
` wykorzystywane w budowlance
` do produkcji tworzyw sztucznych
` wykorzystywane jako biżuteria
` do ocieplenia mieszkań (węgiel)
` wykorzystywane do tworzenia rurociągów


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-03-13T16:44:37+01:00
Znaczenie gospodarcze:
- wykorzystywane w przemyśle
- do produkcji tworzyw
- wykorzystywane jako biżuteria
- do ocieplenia mieszkań (węgiel)
- wykorzystywane do tworzenia rurociągów
Skały dzielą się na trzy główne grupy: skały magmowe, osadowe i metamorficzne.