Odpowiedzi

2010-03-13T16:24:34+01:00
Południk - długość ok. 20 000 km
Równik - długość 40075 km
2 4 2
2010-03-13T16:51:47+01:00
1 Długość równika - 40075 kilometrów
Obwód południka - 40030 kilometrów
Promień równikowy - 6378 kilometrów

2
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:26:40+01:00
1. równik - 40075 km
południk - ok. 20 000 km

2.równik - szer. geograficzna -0°.
południk - 0° i 180°
1 5 1