Odpowiedzi

2010-03-13T16:23:53+01:00
Start:

SKOSZTUJ ZUPĘ
Jeżeli jest dobra, to KONIEC.
Jeżeli jest niedosolona, to DOSÓL ZUPĘ.

DOSÓL ZUPĘ
Jeżeli dosoliłeś zupę, to KONIEC.
Jeżeli nie dosoliłeś zupy, to dosól zupę.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:36:21+01:00
START
strzałka w dół
SKOSZTUJ ZUPE
strzałka w dół
ZUPA JEST SLONA
TAK NIE
strzałka w dół strzałka w górę nad zupa jest slona

KONIEC
2 3 2