Odpowiedzi

2010-03-13T16:31:36+01:00
Zaproszenia
zapraszam wszystkich na ......rocznice zabicia smoka wawelskiego, która odbedzie się 10 kwietnia tego roku o godz. 15:OO na wawelu.
dla osób, które przybędą ciekawe atrakce
organizator
xxxxx
2010-03-13T16:33:17+01:00
Kup sobie kartkę kolorową A4.

Podziel na pół.

Na środku napisz:
Zaproszenie

I wykonaj rysunek Smoka.

W środku możesz narysować zamek po lewej stronie. A po prawej napisz:

Serdecznie zapraszam Tomasza Karolaka na rocznicę zabicia Smoka Wawelskiego. Na uroczystości będą różne pokazy.Uroczystość odbędzie się 15 marca 2010 roku.
*Patryk

*Wpisz swoje imię.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:33:46+01:00
Zaproszenie!.
Dnia 25.03.2010 r o godzinie 10;00 pod pomnikiem smoka w Krakowie odbędzie się uroczystość mająca na celu upamiętnienie zbicia smoka Wawelskiego .Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.Gwarantujemy świetną zabawę !.
Organizatorzy ;
Zarząd Krakowa.