Odpowiedzi

2010-03-13T16:29:06+01:00
Bez pracy nie ma kolaczy- trzeba pracować żeby byly tego efekty
Jaka praca taka płaca- od rodzaju pracy zależy wysokość poborów
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:29:50+01:00
- Bez pracy nie ma kołaczy tzn że bez pracy niczego nie osiągniesz
Jaka praca, taka płaca - jak pracujesz taką dostajesz zapłatę
5 4 5
2010-03-13T16:31:40+01:00
1]kołacz był symbolem dobrobytu i tego,że jest co włożyć do garnka

jeśli się nie pracuje, nie ma się nic, nawet pieniedzy na jedzenie, ale to ma szerszy wymiar, bez pracy do niczego nie dojdziesz, rolnik, jesli nie bedzie pracował w polu, nie doczeka się plonów, i nie będzie miał zboża na chleb i kołacze

2]chodzi o to,że pracownik, który jest doceniany i lepiej zarabia, lepiej pracuje, a mniejszy zarobek nie motywuje nikogo do pracy
7 2 7