Odpowiedzi

2010-03-13T16:35:39+01:00
Ja mam tak napisane , pani dyktowała ;

Totalny charakter II Wojny Światowej ( niszczącej o dużym zasięgu ) - II Wojna Światowa trwała 6 lat od 1939r. do 1945 r. Udział wzięły 72 państwa , 1,7 miliarda ludzi , 110 milionów żołnierzy , 50milionów ofiar , w tym 6 milionów Polaków . :]

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:40:43+01:00
Charakter totalny II wojny polegał na tym, że obejmowała ona także ludność cywilną.

Dokładniej:
Państwa osi nie przestrzegały zasad, które były spisane w formie umów międzynarodowych. Na zdobytych terenach stosowały masowe represje i ludobójstwa. Ogólne `zasady` mówiły, że cywil nie może być zabijany ani katowany, jednak wojna totalna to właśnie zabijanie, zastraszanie, katowanie ludzi i zamykanie ich w obozach koncentracyjnych. Wojna totalna osłabiała ducha walki w cywilach i powodowała wybuch paniki, co uniemożliwiało bunt. Pomagało to państwom osi nad zapanowaniem nad podbitym krajem.
13 4 13