Odpowiedzi

2010-03-13T16:35:39+01:00
Łuszczyca
atopowe zapalenie skóry
pokrzywka
półpasic
odra
różyczka
ospa
świerzb
trądzik

11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:36:45+01:00
Choroby skóry:
1.oparzenia - są skutkiem działania na skórę zbyt wysokich temperatur.

2.odmrożenia - spowodowane są skurczem naczyń krwionośnych podczas zimna, co prowadzi do niedotlenienia komórek skóry.

3.albinizm - schorzenie o podłożu genetycznym, spowodowane brakiem melaniny. Osobniki, które mają tę chorobę charakteryzuje bardzo jasna skóra, włosy i tęczówka oka.

4.trądzik - schorzenie spowodowane nadmierną aktywnością gruczołów łojowych, szczególnie w okresie dojrzewania.
15 3 15
Dziękuję, bardzo mi pomogłeś/łaś
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T16:40:36+01:00
Grzyb<taka choroba skóry>, uchylenia, liszaje, łuszczyca, różyczka, czyraki, ospa,zapalenie skóry. mam nadzieję że pomogłam
7 3 7