Odpowiedzi

2010-03-13T16:46:14+01:00
Tylko pełnoletni mężczyźni mieli prawa, musieli byc obywatelami. Kobiety, dzieci i niewolnicy nie mieli praw.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:55:40+01:00
Prawa obywatelskie nie przysługiwały niewolnikom i cudzoziemcom.W Atenach było więcej obywateli niż w Sparcie i każdy z nich miał prawo uczestniczyć w rządzeniu państwem.Obywatele uchwalali prawa, wybierali i kontrolowali urzędników. Wiekszość mieszkańców Aten uważało że demokracja gwarantuje wolność.
1 3 1